"pensionärsparet"

Publicerad 2014-03-05 20:16:13 i Allmänt,

Mina ögon svider, så trött är jag och klockan är 19.59 - allt ät alltså i sin ordning. Väntar bara på att Albin ska duscha klart så vi kan gå och lägga oss. NEJ vi är inte 80 år gamla, och JA vi är just över 20...
 
Hänt lite grejer på sista tiden. Datorn kraschade, så köpt en ny dator som blev seg pga. olika anledningar, efter några samtal till min kära bror och lite googlande så är den nu som ny igen. Sånt gör mig verkligen glad. Och när saker går långsamt och jag måste vänta fast det borde gå jättefort, gör mig irriterad så tur det blev ändring på dator. Får tacka min älskade lillebror.
 
Fick en akut-tid på ortopeden igår hos min läkare som opererade mig. Har haft grymt mycket värk och lite svullnad på benet så fick konstaterat att jag nu har en inflammation. Jag som hatar att ta tabletter fick utskrivet medicin så tar nu 9 tabletter/dag = inte kul. Känner mig som en missbrukare, hemskt.
 
Nått kul som hänt då: jag och Albin har bokat flyg/tåg till Göteborg över påsken. Ska äntligen få träffa finaste barndomsvännen Sanna som varit i Kina i 1 år. Alltså kunde inte vara gladare typ. Sen alltid kul att resa med världens bästa pojk också, så dubbel lycka på dem!
 
Annars då? Till helgen kommer mamma hit och hon har med sig Olivia, och förhoppningsvis min lillebror också. Längtar verkligen. Ska bli kul. Tycker om att ha saker att se fram emot. Dessutom känns skolan kul och jätteintressant. Så förutom att jag aldrig får börja träna ordentlig och komma igång med löpträningen igen, så är livet underbart. Looove.
 
Nu ska jag krypa ner under täcket. Det har jag väl förtjänat. PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela