monday is a good day*

Publicerad 2014-03-10 20:00:36 i Allmänt,

Godkväll. Är alldels mörkt här, bara alla ljus som lyser upp lägenheten. Ganska mysigt faktiskt, men läskigt samtidigt. Lyssnar på Melissa Horn och bara njuter, fast det är måndag.
 
Haft en jättebra helg. Vi har haft mamma på besök, och fått rå om min fina Olivia också. Så kan absolut inte klaga på något. Gjort bort juridikseminariet idag också vilket var väldigt skönt. Gjort klart i princip hela grupparbetet ungefär 1,5 vecka i förtid = jätteskönt. Har massor med saker som gör detta till en bra dag, trots att det är måndag.
 
Måste bara vara i skolan imorgon(och idag då) den här veckan, annars är det, i för sig massor med plugg, men hemifrån vilket ändå är ganska skönt. Ska försöka vara duktig och gå upp tidigt och plugga mycket onsdag och torsdag så jag kan vara helt ledig på fredag för då kommer Emma och Sarah ner till Umeå och hälsar på mig och Linnea - THE FABOLOUS FOUR. Händer så mycket kul hela tiden nu, lite då och då så att jag går bara runt med ett leende på läpparna. Love life väldigt ofta nu alltså!
 
Nä nu vi starta tv:n och titta på talang innan det är dags att skalla kudden.
PUSSAR*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela