innebandy i mängder

Publicerad 2014-01-06 23:41:19 i Allmänt,

Hej och godnatt för länge sen, från en tjej som inte kan sova fast hon är jättetrött och ögonen svider.
Albin ligger redan och sover i sängen, eller jag tror då han sover, hoppas verkligen det eftersom han ska upp snart, Tycker så synd om pojken min som måste upp så tidigt. Men jag är så oootroligt glad att han vill bo med mig här ändå, så lite snäll måste jag väl vara ändå ;)
 
Han tjuv-tagit bort mitt bandage på benen nu. Måste egentligen ha det på till imorgon då jag ska ta stygnen men orkar verkligen inte linda om det en gång till. Är så fruktansvärt less så jag hoppas det går bra utan tills imorgon. Bara för det kommer jag ramla och skrapa upp benen, typ. (PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ)
 
Har hur som helst haft en helt underbar helg. Verkligen hur bra som helst. Förutom att Albin varit sjuk förstås. Som tur var blev han bättre så vi har varit och sett massor med innebandy. Fredag, lördag,söndag och måndag med i princip bara innebandy och Albin vilket betyder en väldigt nöjd Julia.
 
Borde verkligen försöka sova nu. Ögonen svider men är som att kroppen inte vill. Får göra ett nytt försök. Får i alla fall krypa ner brevid världens finaste kille. hihi
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela