hockey

Publicerad 2014-01-17 16:23:31 i Allmänt,

Heeej!
Just vaknat faktiskt. Behövde gå och lägga mig där vid 14 för hade så ont i huvudet att jag höll på att sprängas. Men nu känns det bättre, hoppas det inte kommer tillbaka bara. 
 
Är i alla fall för tillväfllet i Skellefteå. Kom hit igårmorse. Hunnit hälsa på Liza och Olivia, tränat, hälsat på pappa och Cathrine och idag har jag tränat och ätit lunch med mamma och Liza och Olivia. Kan inte vara mer än nöjd med vistelsen än så länge. Bara att hålla tummarna att huvudvärken håller sig borta så jag kan fortsätta i samma stil.
 
Ikväll ska jag och Albin på hockey, sittplats å allt. Känns riktigt kul och är grymt taggad. Just nu kan jag bara fundera på vad vi ska hitta på att äta, och när Albin kommer hit. Men det ska väl gå lösa. Imorgon hade jag tänkt se lite innebandy och umgås med Sarah och madde på kvällen. Alltså viken bra helg. GRYYYMT.
 
Nä nu ska jag fundera på det där med maten på riktigt. Typiskt mig att bara tänka på mat.
PUSS*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela