monday morning

Publicerad 2013-09-16 17:21:29 i Allmänt,

Måndag, en ny vecka, och ingen röst - check!Har bara varit så här hes en gång förut, och ja. När jag ska säga nått kommer det knappt ut ett enda ljud men, jag har inte ont i halsen längre. Försöker i alla fall vara positiv, så gått det går.
Håller egentligen på att göra middag nu, som vanligt orkar jag inte vänta så jag börjar för tidigt så maten är klar före jag egentligen tänkt. Därför tog jag ett break nu, så den ska vara varm när Albin kommer hem från jobbet. Har dock stekt och kokat klart allt redan(ja och dukat och diskat...) så tänkte hälla i såsen och värma upp allt tillsammans just innan maten egentligen skulle vara klar.
Sitter och dricker min 4e(?) kopp te med honung och citron för dagen, och det är nog inte den sista. Ska i alla fall iväg på träning ikväll, eftersom jag inte har ont i halsen borde det gå bra. Hur det sen går att prata på planen etc är en helt annan femma. 
Nä nu ska jag kolla lite mer på lägenheter, är väldigt kul hehe. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela