I-landsproblem eller vad

Publicerad 2013-09-23 16:34:38 i Allmänt,

Sitter just nu och är i princip redo att cykla iväg till träningen. Egentligen bara väntar jag på att klockan ska bli sisådär 16.45 så jag kan cykla iväg. Lät som ett rätt tråkigt liv men när man ätit, packat etc så finns det inte mycket mer att göra innan träningen börjar förutom att sitta här, typ.
 
Idag har jag i alla fall hunnit vara på en arbetsintervju, kollat lite om lägenhet, tvättat och hängt tvätt. Har ett dilemma som egentligen inte är ett dilemma - angående jobb. Egentligen har jag bara fruktansvärt tur och ja, varför jag nu ska tycka det är jobbigt att få napp på flera jobb är för att det inte är lätt att välja, speciellt inte när det finns för- och nackdelar med allt. Men har i princip kommit fram till vad jag ska göra och vad som känns bäst, väntar bara på svar på mailen. VIll bara få svar nuuu, men egentligen är det ingen panik så borde bara ta det lugnt.
 
För övrigt saknar jag att gymma grymt mycket. Inte besökt ett gym på 2 veckor pga förkylning. Förra veckan tränade jag däremot för fullt, fast jag inte hade nån röst och hostade som bara den men därför blev det också bara innebandy. "Bara" innebandy var väl kanske att ta i, med tanke på att jag tränade dubbelt så blev det ju ändå 8 innebandypass förra veckan, vilket min hosta borde ha hatat mig för men som tur är blev det bara bättre!!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Madde :)

Publicerad 2013-09-25 18:05:40

Tänk på att du får jobben för att du verkar intressant och för att din ansökan speglar såklart dig själv. Vem skulle inte vilja jobba med dig? Så go som du är! Ta det som en bra komplimang istället. Folk borde slänga sig efter att få ha dig vid sin sida!♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela