gameday

Publicerad 2013-09-01 13:44:58 i Allmänt,

Hejhej.
Sitter nu i vårat extrarum/förråd/studierum vad man nu vill kalla det, och lyssnar på musik och nördar dator. Satt just en tväris vid Albins dator och inser hur mycket snabbare den är än min, nog för att det är en stationär och jag har en bärbar men ändå.
 
Albin är i alla fall nu påväg till match, och jag har också match idag. Träningsmatch mot Övik kl 18, ruuskigt taggad! Lite nervöst också som det ska vara, ännu mer nervöst för att jag inte vet vem/vilka jag ska spela med, vet inte varför jag är mer nervös för det men har alltid varit så. 
 
Igår var vi på inflyttningsfest hos Linnea och Filip, jag var såklart nykter och for raka spåret hem efter förfesten när de andra skulle ut eftersom vi har match idag. Har märkt hur snabbt saker sprider sig så är eextreeeemt tydlig nu om att jag inte drack alkohol och att jag for hem efter förfesten så hoppas jag inte det blir nå missförstånd hos nån..!! Var himla trevligt i alla fall och dom hade fått till det himla fint.
 
Skriver jättesnabbt nu och är alltmänt nervös. WHYYY JULIA WHYYYY. Säkert för att skolan börjar imorgon också, tur jag fick prata lite med linnea också, blev lite lugnare. bra hon ställer upp. Love you vännen. Och å vad tråkigt det känns efter gårddagen att inte alla bor i samma stad länge. fyyy och ååh. Nä nu ska jag tagga match och snart äta nå. PUSS*
du är det bästa som finns. glöm inte det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela