all my life, I've been waiting for someone like you

Publicerad 2013-09-18 12:01:30 i Allmänt,

Hejheeej alltihopa. Nu lär det som att det var jättemånga som läste min blogg, vilket inte är fallet(som tur är eftersom annars hade jag aldrig vågat skriva). Är ganska skönt att sätta sig och skriva kände jag, eftersom jag inte haft nån röst sen i söndags=pratat ungeför 95 % mindre än i vanliga fall. Jobbigt att det knappt kommer ut nå ljud när man öppnar munnen, men måste erkänna att det är jobbigast när jag spelar innebandy. Vilket handikapp, förstår verkligen inte hur dom som inte pratar på planen klarar sig, jättesvårt ju!!
 
Just nu längtar jag faktiskt bara till träningen, längtar typ för mycket. Den här dagen kommer därför gå sakta känns det som, men kan ju försöka vara positiv iaf. Funderar på att gå på ica och köpa ägg och baka lite till en annan dag, kanske helgen eller nå sånt. Kände för det faktiskt. Funderar hur jag ska göra alltså, men ifall jag inte gör nått bättre så är det väl lika bra då kanske. Kan ju som inte träffa nån heller, för borde ju bara sitta knäpptyst så kanske jag får tillbaka rösten nån gång. Vill verkligen bara få jobb nuuu, men det rör på sig. Hoppas på det igår alltiså, sen ska jag nog och prata med domargrejset idag. Blir bra. Det far jag och gör nu. SÅ, hööörs!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela