bur I'm gonna try

Publicerad 2013-11-13 17:10:08 i Allmänt,

Helloo.
Det här med bloggande verkar inte vara något för mitt minne, men ja. 
Har inte något intressant att skriva heller, vill mest bara klaga på att jag är trött jämt, och som pricken över i:et mår jag illa också.
 
Längesen jag satt vid en riktigt dator också, när mobilen har internet används denna aparat alldeles för sällan eller rättare sagt, mobilen används ALLDELES för mycket. Tänkte i alla fall lägga in lite bilder från den senaste utlandsresan på datorn, och passa på att framkalla några också.
 
Annars ska jag fundera ut vad vi ska äta ikväll, känns ju dock inte så jättelockande när jag mår halvilla men nu ska jag sluta klaga och vara positiv. Är innebandy på tvn ikväll. Derby här i Umeå men eftersom jag mår halvrisigt så passar det ju uuuberbra att den sänds på tv4 sport så, se den och heja på dalen som bara den(!!).
 
Dessutom har jag ett trevligt jobb med roliga arbetskamrater, världsbästa vänner och den bästa pojkvännen som finns. Och vi bor, i en så fin lägenhet som helst som jag inte trodde jag skulle bo i förrän.. ja vet inte när. Så lycklig är jag ändå! lät som jag var deprimerad tidigare, så är ej fallet. 
 
Nä nu ska jag kolla vilka bilder jag ska framkalla. Ha det. PUSSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela