tisdag

Publicerad 2013-05-28 21:33:00 i Allmänt,

Hej och godkväll. Tisdag idag och ja är bokstavligen talat helt slut. Har varit det sedan i söndags faktiskt. Men inatt sov jag sämre än någonsin. Inte så jättemånga timmar och dessutom drömde jag massor och vaknade hela tiden. Rätt störande när man vet att klockan ringer kl 6 och att man då måste skynda sig upp för att bussen från Lövånger till Skellefteå går kl 06.35. Annars idag har jag jobbat, varit på personalmöte och gymmat. Skönt att vara tillbaka till gymmet igen men kan ju inte påstå att det gick speciellt bra eftersom jag var så slutkörd men ja, bättre än inget!
 
Ska nog strax börja göra mig klar för sängen så jag förhoppningsvis får sova hyfsat inatt, skulle vara skönt. Imorrn väntar träning, träffa linnea och lite jobb vad jag vet än så länge så blir nog en bra dag. Sol ska det också vara som vanligt, man blir ju snart bortskämd. Även om jag inte hunnit vara ute i solen nått alls typ så känns det ändå bättre när man ser inifrån fönstret att den lyser. Nä nu ska jag dra mig från blogg.se, sov gott och dröm sött!

Kommentarer

Postat av: Madde :)

Publicerad 2013-05-31 00:11:07

SNYGG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela