Ted

Publicerad 2013-05-08 22:19:32 i Allmänt,

Hejhej. Just sett klart filmen Ted. Och ja, jag vet att jag är efter men film är ju egentligen inget för mig, Ser i princip aldrig film, men nu, hör och häpna, startade jag en film och såg alldeles själv, och ja, jag kände för att se film.
 
Idag har jag jobbat, passade på att gymma på långrasten sen hann jag sitta ute i solen några minuter och prata med mamma. Alltid mysigt. Efter jobbet for jag förbi Liza, Jocke och Olivia en tväris och sa grattis till lillan som fyller hela 6 månader idag. Stortjejen alltså!!
 
Kollade febern hos Liza och har lite feber idag, hade nog det igår också men en dos ipren när jag kom hem från jobbet igår gjorde nog susen så har ändå mått bättre idag, men känner att jag är hängig och småfryser/hettar lite om vart annat så ja. Har lite ont i huvudet också så är väl dags att stoppa i sig lite piller igen så jag förhoppningsvis är piggare imorgon. Hade tänkt dubbelträna, prata med Sanna på skype(som är i Kina nu så saknar henne nå in i nooorden), sen fara till Lövånger och umgås med världens finaste på eftermiddagen/kvällen. Låter som en alldeles perfekt dag, förutom att dom sagt att det ska regna då men sånt får man ta. SÅ SNÄLLA, SE TILL SÅ JAG ÄR PIGG OCH HELT FRISK IMORGON SÅ MIN KROPP ORKAR MED ALLT JAG TÄNKT: TACK PÅ FÖRHAND.
En bild för 2 år sen snart. Saknar dig min fiina vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela