Sverige

Publicerad 2013-05-03 12:35:55 i Allmänt,

Äntligen hemma. Åhh vad jag redan vill tillbaka till värmen, vill inte vara här där det blåser och är kallt. Tur jag ska tillbaka till värmen snart igen då.
 
Har hunnit packa om nu och ska bara på en liten stund gå ner till stan och ta bussen till Umeå. Teambuildning med  Dalen idag och imorgon, så får se vad det blir för nått - men säkert nå kul och spännande!
 
Är inte på alltför bra humör idag ändå. Fått veta att väntetiden till tryckmätningen på sjukhuset i Umeå är jättelång och kommer inte få nån tid förrän tidigast i höst = kommer inte kunna göra nått åt värken i mina ben förrän då i så fall. Dessutom ringde jag mydoctor(den privata kliniken jag är på) imorse och fick veta att det är massa strul där nu också... så ska ringa tillbaka på måndag så får se om jag får nått svar. Har i alla fall bestämt mig nu för att vila benen i 1 hel månad - hur jag ska klara det är en bra fråga men jag får verkligen försöka nu. Sen ska jag äta en ny kur med pronaxen och stretching morgon och kväll så får vi se om benen blir en aning bättre eller om det fortsatt är likadant. Måste försöka med nånting nu iaf om jag ska klara en försäsong och en hel innebandysäsong med dom här onda benen. Så bara att bita ihop, det kan ju inte bli värre så borde väl vara värt att vila benen och träna kondition på andra mer hälsosamma sätt nu en månad och sedan se om det blir någon skillnad, så kanske jag kan köra igång med löpningen då och förhoppningsvis är det lite bättre så jag kan springa ordentligt då.
 
Förlåt för allt tråkigt snack om mina ben men kände bara att jag behövde få ur mig allt. Är uppstressad till tusen nu så måste försöka lugna ner mig för det är inget jag kan göra något åt just nu. Så nu bestämmer jag mig för att sluta tänka på det här och ha kul i Umeå i 2 dagar nu!!
 
Ni får ha det så bra så hörs vi efter det, och då kommer väl lite bilder och annat från Turkiet. hihi
 
ps. varit utan albin sen igår vid 22, tycker redan det är jättejobbigt... Skärpning Julia, skärping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela