Samtal från Kina

Publicerad 2013-05-14 11:48:00 i Allmänt,

Hej och goddag.
Sitter just nu och äter, skirver på bloggen och pratar med Sanna på skype. Multitasking på hög nivå! Så kuul att få prata med vännen min, saknar henne sååå. Och att hon inte kommer till Sverige förrän till jul gör ju inte saken bättre.
 
Nu på morgonen har jag hunnit vara och simma med Madde. Börjar jobba kl 16.00 och före det (och efter jag pratat klart med sanna) hade jag tänkt hinna fixa lite här hemma och sedan gymma. Blir nog en bra dag.
 
Ha en bra dag i solen, och hoppas den får fortsätta skina. För regn är jag alldeles för less på.
några dagar gammal gymbild på mig i brist på annat. kände ändå att den stämde in litegrann till inlägget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela