jobb och jobb

Publicerad 2013-05-13 17:16:27 i Allmänt,

Haft en helt perfekt helg, förutom att jag varit halvsjuk då. Fått träffa albin varje dag, träffat cissi och bara haft det bra. Gillar dessa underbara helger när man träffar underbart folk. UNDERBART helt enkelt.
 
Idag for jag på gymmet när jag kom med bussen till Skell från lövånger. Sen blev det jobb 9-16.15 och efter det har jag hunnit byta min klocka, gjort middag och ätit. Medan maten smälter ska jag försöka vara diktig och tvätta lite sängkläder och så sen börja packa till nästa utlandsresa som är redan på fredag(!!!). Efter det blir det att besöka jobbet en sväng till och sedan får vi se om pojken min kommer och sover här när han tränat - kan ju alltid hoppas. hihi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela