huller om buller med dagarna

Publicerad 2013-05-05 12:34:24 i Allmänt,

Jag har ingen koll alls på dagarna just nu. I fredags när jag var i Umeå på teambuildningen var jag helt säker på att det var en vardag. Inte bra att vara utomlands då alla veckans dagar blir helgdagar, det blir kaos i mitt huvud. Har iaf förstått att det är söndag idag och det känns ju bra iaf.
 
Sitter nu här och är död ungefär. Jag och albin somnade väl 5 inatt, vaknade vid 8 sen somnade om till 11. Och nu sitter jag vid datorn och gör inget vettigt alls, ätit en filtallrik i alla fall, och bestämt att jag ska fara och träna på en stund och sen se Albins fotbollsmatch kl 17. Borde renbädda sängen lite också, så känner mig inte alltför slapp även om min kropp och mina ögon hade velat göra absolut ingenting.
 
Kollar ut genom fönstret och det är sol, vilket är skönt. Men jag har blivit van att det är 25-30 grader och sol - stämmer inte här. Blåser och är kallt ändå, men kanske inte ska klaga, är ju sol iaf. Lääängtar tillbaka till värmen, ta mig tillbaka nuuuuu. 
ps. kommer vara jobbig och visa bilder från turkiet ett tag framöver säkert, hoppas ni står ut. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela