FÖÖR längesen

Publicerad 2013-05-26 11:23:33 i Allmänt,

Hejhej. Nej jag lever, faktiskt. Vet att det var hur längesen som helst jag skrev nu men har som haft tankarna på annat, och dessutom så har jag ju varit med världens finaste madde i Bodrum en vecka och haft det huuuur bra som helst. Vi har solat, badat, gått ut, tagit det lugnt, lärt känna massor med underbara männiksor och ja - haft det väldigtväldigt bra! Har hänt massor den här veckan, både roliga och helt konstiga saker men haha, så det ska vara alltså. Vi har till och med varit anledningen till att en anställd på hoteller och chefen började bråka, utan att vi ens var medvetna om det - galet helt enkelt.
 
Ska försöka komma igång med det här skrivandet igen, för nu när jag skriver känner jag ju att det är kul så. Will do my best. Ha en fortsatt bra dag. LOVEEE
så lite bilder på finfolket, andra bilder kommer ni såklart bli trakasserade med senare!

Kommentarer

Postat av: Madde :)

Publicerad 2013-05-26 23:42:44

Vi hade det så kuuung!!♥♥♥

Svar: om vi hade. Så himla glad att vi for!!
Julia Lindh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela