onsdag och sista jobbnatten före ledigt

Publicerad 2013-06-12 21:04:13 i Allmänt,

Hejhej!
Kom just hem från en promenad med Cissi, gillas starkt! Lite kallt i luften men bra väder för en promenad längs älven när solen skiner lite iaf.
 
Har just ätit lite kvällsfika och ska strax in i duschen sen packa lite till jobbet. Sista natten att jobba innan jag är ledig imorgon från 11.15 till på lördag kl 16 - ska bli skönt. Annars sen jag slutade idag har jag hunnit träffa Sarah och inte så mycket mer men ganska skönt det med. Annars består mitt liv just nu av: Jobb och träning - och träffa nå trevligt folk så ofta jag kan. Mer intressant än så blir det nog inte tyvärr. Ha en bra kväll och natt. HEJ*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela