midsommar-veckan

Publicerad 2013-06-20 10:49:28 i Allmänt,

Hejhej!
Det här med att skriva regelbundet är nog inte min grej nu under sommaren med allt jobb men jag hade tänkt bli bättre på det till hösten då jag flyttat till umeå,  och det är väl viktigare då kan jag tycka! 
 
Sitter just nu på bussen till skell, från lövånger såklart. I tisdags for jag och häger till umeå för att träna lite innebandy (oj så kul det är!!) och hittade även nya klubbor. Stannade då i lövånger på vägen hem och sov där. Så igår när albin jobbade passade jag faktiskt på att ta sovmorgon och tog det ganska lugnt. For ut på 1 timmes löprunda och hade telefondejt med min fina Sarah - vad gör man inte om man inte hinner träffas? 
 
Så min vecka har börjat väldigt bra och gårdagen avslutades med att vi gjorde köttfärspiroger till middag med god sallad och bara hade det bra. Idag väntas gymmet sen jobb hela kvällen.
 
Ser fram emot midsommar också. Först jobb till 16.15 sen middag och umgås hos madde på kvällen.  Blir super! 
Ha det jättebra och glad midsommar om man nu säger så (?)
 
 

Kommentarer

Postat av: Madde :)

Publicerad 2013-08-05 23:48:46

Haha oj vad jag gillar den där bilden!:*

Svar: hihi minnen! Saknar dig juuu
Julia Lindh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela