helg och ja, jobb.

Publicerad 2013-06-09 13:28:44 i Allmänt,

Hejhej. Söndag nu igen och denna vecka har gått ruskigt fort även om jag bara varit ledig en dag. Jobbar idag också men jobbar eftermiddag/kväll så ledig nu på dagen. Var just innan lunch ute på en "löprunda". Inom situationstecken för att det gick så pissdåligt att man nog inte kan kalla det för löprunda ens. Kändes som jag hade tappat all konditoin, verkligen. Och fick ingen motivation att verkligen kämpa heller som jag brukar få så ja. Fy för såna här dagar.
 
Ska ta revanch och fara till gymmet strax och förhoppningsvis göra ett grymt bra överkroppspass så jag kan fara lite mindre missnöjd till jobbet. För övrigt så var det 2 veckor sedan jag var hos en av mina brukare(har jobbat heltid hos min andra i 2 veckor), och var där igår då. Guuuu vad jag trivs. Hade så himla trevligt så jag är helt lyrisk, hehe. Men bara att vara nöjd så länge man trivs och har det bra! Trivs jättebra på båda mina ställen, men nästan pinsamt att jag kände att jag hade saknat att vara där.
 
Nä nu ska jag ta på mig skorna och gå iväg till 24/7 och hoppas det är lite folk och att alla ligger hemma och är bakis. Ha det*
ruskit ful bild(efter löppasset så svettig och låtsas vara glad) men som man brukar säga: Sanningen svider. Så bara att leva med det helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela