Måndag v.31

Publicerad 2013-07-29 11:41:17 i Allmänt,

Idag är den den 29 juli, och det betyder att jag har 7 arbetsdagar kvar innan jag flyttar till mitt kära Umeå. Kunde inte längta mer. Känns himla spännande allt men måste erkänna att jag längtar mest till att få spendera mer tid och bo med min underbart fina pojkvän. Riktigt taggad på att innebandyn drar igång påriktigt också. Skolan känns också riktigt kul faktiskt, dock med lite blandade känslor. Tungt att börja plugga igen, lära sig allt osv men, förhoppningsvis är det lika intressant som jag tror och då går det bra. Hur som helst kul med omväxling.
 
Egentligen hade jag inget mer att skriva, men. Bloggen ska bli mer aktiv när jag flyttat har jag bestämt. Ska i alla fall göra så gott jag kan. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela