Måndag den 1 juli

Publicerad 2013-07-01 19:01:05 i Allmänt,

Syftar direkt tillbaka till rubriken : REDAN 1 JULII? vad händer...
  • Fyller 20 om 3 dagar
  • bara 6 veckor tills mitt sommarschema är slut
  • bara 1 dag(imorgon) tills jag hämtar nyckeln till lägenheten i Umeå
  • Snart börjar alltså skolan i Umeå med ny stad, nytt innebandylag, nytt allt nästan.
Det här är väldigt väldigt spännande, och känns enormt kul men lite skrämmande. Har hela tiden tänkt "det är en hel sommar kvar också" men nu är den där sommaren snart slut. Läskigt samtidigt som jag längtar. Konstig känsla faktiskt.
 
Imorgon bär första flyttlasset av, eller bara jag och mamma som far och hämtar nyckeln och passar på att fylla bilen men lite grejer egentligen. Först var tanken bara att fara och träna lite innebandy, men när jag lika får hämta nyckeln och så är det ju det samma att ta med grejer också. Kul också att mamma ville följa och göra mig sällskap - alltid lika trevligt.
 
Nä nu ska jag vila lite sen gå iväg till gymmet. Ha det*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela