5 veckor kvar(!!)

Publicerad 2013-07-08 13:56:32 i Allmänt,

Hej och goddag. Klockan är nu kring 13.30 och jag sitter faktiskt vid datorn och äter lunch. Inte ofta sånt händer nu för tiden, får inte flashbacks från skoltiden då jag alltid åt nå mellanmål efter skolan eller kvällsfika efter träning vid datorn. Rätt mysigt ändå. Musik i högtalatrna och bara känner lugnet efter ett rätt så bra löppass - och med mat som sagt. Kanske rätt bra förberedelser inför en kväll på jobbet, tradition?
 
Insåg för övrigt igår att det bara är 5 veckor kvar av mitt sommarschema, eller ska man säga bara schema eftersom jag slutar sen. Helt sjukt i alla fall. HEEELT sjukt. Det betyder alltså att jag bara har kvar att jobba 2 och en halv helg, att vi far till Prag med laget om drygt 5 veckor och att det då är MINDRE ÄN 5 veckor tills jag bor i Umeå, permanent. Dessutom får jag flytta ihop med min underbara pojkvän, så allt detta känns så uuunderbart.
 
På tal om honom så har jag haft en fatastisk helg(förutom magen som vill att jag ska må illa vissa perioder). Varit på kalas, namngivelse, ätit ute, köpt kulglass och njutit i underbart väder cyklandes runt runt med guid(Albin) i Blacke.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela