socionom-julia?

Publicerad 2013-12-20 12:49:53 i Allmänt,

Hejhej!
Sitter i gästrummet hos mamma, fast känns faktiskt osm det är mitt rum hehe. Lyssnar på lite bra musik och försöker planera lite. Planera är ju min grej som dom allra flesta vet. Syftar tillbaka till rubriken och, ja jag har ju kommit in på socionomprogrammet vid Umeå Universitet, och just vid tillfället känns det jättekul. Har mina dippar då det känns som jag aldrig vill plugga, aldrig vill jobba och samtidigt inte vill vara sjukskriven som jag är nu. Det där med motivation är en bra grej, och ska göra allt vad jag kan för att få den delen på topp. Tillbaka till det jag började med: Planeringen. Ringde min chef på mc donlads idag och sa att jag kommit in på skola och att jag ska börja men att jag vill jobba kvar ifall jag känner att jag hinner det, men att jag vill testa börja skolan först och se att jag har tid med allt. Var självklart huuut neervös som helst, känner mig så jäkla dum etcetcetc men ja, som vanligt har man haft ångest rätt länge nu utan anledning. Som vanligt, förstod han precis och jag ska bara ansöka om tjänstledigt så länge. Blir suuuuper för min del. Love life right now. Så sitter och kollar i min älskade kalender hur länge jag ska söka tjänstledigt till att börja med.  
- Vad skulle jag göra utan dig?
 
Och för övrigt är jag rätt handikappad just nu. Eller handikappad och handikappad, nyopererad i båda benen och lite svårt att gå bara. Får mig ju faktiskt framåt och vissa studer går det verkligen som en dans på rosor, utan att jag knappt känner av någonting alls. Dock är det rätt farligt, eftersom jag blir så lycklig och rör mig mer än jag ska då = får ta smällen av det senare/dagen efter. Idag är lite av en sån dag, men tog mina värktabletter direkt jag vaknade så ska väl bli bättre det också. 
 
I eftermiddag ska jag till Blacke i alla fall, vara med min fina pojk och träffa hans familj. Och på lördag blir det bio med Albin, Emma och Jesper sen julmiddag med vänner på Olles på söndag. Sen börjar julveckan - can't wait. Ser fram emot så mycket just nu. 
 
Ha det bäst. PUSSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela