massa jul och maaaaat ♥♥♥

Publicerad 2013-12-25 17:31:48 i Allmänt,

Heejjj.
Lät just Albin skriva ett inlägg åt mig. Tänkte att han skulle skriva från han ett litet fint inlägg men ja. Kan ju börja med att meddela att det var något helt annat än något fint inlägg. Sedan var det från "mig". Raderade det direkt så tyvärr, ni får inte läsa det(men var lika glada för det ni - eller kanske jag som ska vara mest glad för det...)
 
Nåja, till något mer intressant(förhoppningsvis). Julafton igår, mysig dag i all ära. Inte för att jag tycker julafton är något speciellt men.. mysigt och kul att träffa mycket folk. Jag och Albin var hos pappa, där vi var hela 17 personer hos pappa och Cathrine i Ursviken redan vid frukosten kl 10. Det kallar jag mycket folk. Blev mest mat och fika hela dagen och kvällen men jultomten hann hälsa på och julklappsleken spelade vi också i vanlig ordning. 
 
Nu borde jag skynda mig i alla fall. Albin sitter och väntar här brevid mig på sängen eftersom vi ska och äta middag på tatung. MUUUUMS. Vid det här laget borde man inte vara hungrig. Alla mat jag fick i mig igår borde hålla mig mätt minst 3 månader - typ. 
 
Annars då:
Imorgon blir det julafton hos mamma med alla mina syskon med respektive(fy vad vuxet ord...) och lilla Olivia såklart. På kvällen blir det utgång med finfina och sakande vänner.
 
Den 28:onde blir det jul i Blacke, mycket julfirande för mig och Albin men det är bara mysigt som sagt. Nä men före det måste jag väl hinna skriva igen iaf. Ha det bäst så länge. PUSSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela