lillebror på besök!

Publicerad 2013-12-06 13:21:17 i Allmänt,

Goddag. Klockan har passerat 13 och jag sitter och äter min lunchlåda. Den är självklart rosa så jag trivs ännu bättre. Har varit oförskämt bra i benen nu både igår och idag och det gillas. 
 
Igår gjorde jag massa kul som att träna bröst och triceps på gymmet, luncha med Camilla och sen for jag och simmade med Linnea. Idag kommer nog också bli en riktigt bra dag och kväll. Har hunnit vara på gymmet och kört axlar och biceps, snart ska jag iväg och handla lite och så, sen hämta upp min älskade lillelillebror(som faktiskt bara är 1,5 år yngre än min men ändå) på busstation. Är så stolt att jag fått hit han i helgen. Blir en sväng på stan sen hem och göra middag, och då kommer storebror och sofie, och såklart Albin då och gör oss sällskap. Blir nog spel och god dricka och trevligheter resten av kvällen, så får vi se var det slutar - men är helt övertygad om att det kommer att bli superduperbra. hihi. Tycker om min familj!! ♥
 
fotsätter med bilder från puerto rico - drömemr mig tillbaka till värmen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela