Kära Umeå

Publicerad 2013-12-30 10:00:59 i Allmänt,

Godmorgon. Sitter och äter lite fil, och har försökt fixa lite saker nu på morgonen men kan ju inte säga att det gått jättebra. Inte kommt ett enda steg framåt men, får lösa sig. Albin ligger faktiskt och sover än, det är inte vanligt i detta husåll.
 
Ska fara och gymma för första gången efter operationen idag, är grymt taggad!! Är faktiskt inne på 2:a veckan nu, vilket betyder att jag kan börja ta raska promenader nu - och ja, jag är sååååå taggad. Lite för taggad - som vanligt. 
 
För övrigt är vi i Umeå nu igen. Vi for hit på lördagkväll eftersom den gamla lägenheten skulle städas ur, vilket vi gjorde igår. Tack och lov att det är över hälsar jag och Albin. Blev hur som så att vi stannade en natt till men idag ska vi tillbaka till Skellefteå. Blir middag och syskonmys hos pappa ikväll, nyårs med trevligheter imorgonkväll och ja. Känns kulkul.
 
Nu ska jag göra nå vettigt som att göra mig klar för träning. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela