inaktivt

Publicerad 2013-12-02 14:02:15 i Allmänt,

Hejhej!
Inte så bra på att blogga, är ju bättre på att ändra min header än att skriva ett litet inlägg... illa julia illa.
 
Är just nu hemm iaf. Tvättat och ordnat här hemma nu idag, och är grymt rastlös nu. Kan nämligen inte jobba för jag har så extremt ont i mina ben för tillfället. Läkaren ska ringa imorgon så ska jag höra vad jag kan göra åt det, blir ju galen... Tur det bara är 2 veckor kvar innan jag ska operera mig så, inte så hemskt länge att härda ut i alla fall.
 
Annars då, ja det är rätt bra. Mysigt med snön när jag sitter inomhus iaf. Hatar kyla, värsta som finns ju. Granen tänd, och snö ute = mysigt ändå.
 
Nä nu hittade jag igen ett gamalt idrottspsykologi-arbete som jag gjorde i 3:an på gymnasiet som jag ska läsa igenom, blev som taggad. Kul att ha kvar faktiskt, typ det mest intressanta ämnet som finns juuu. Ha deet*
Bild från Palmitos Park, på Gran Canaria.
mäktigt - häftigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela