den 4 december

Publicerad 2013-12-04 12:31:43 i Allmänt,

Hejheej.
Onsdag idag va? har dålig koll. Känns hemskt, jepp det gör det.
Den 4 december i alla fall, och min lillebror fyller 19 år. Det vet jag i alla fall.
 
Sitter i soffan och har just sett gårdagens avsnitt av paradise hotell. Var uppe med Albin imorse där just innan 05.00 imorse och åt lite frukost å tog värktabletterna, vilket var väldigt bra för har inte haft ont nu på morron. Blev nästan så taggad att jag fick för mig att jag kanske skulle kunna ta en promenad idag - just nu skrattar jag åt tanken. Om det ändå¨vore så underbart. Nä men nu ska vi vara positiva. Funderar på att dra mig iväg till gymmet senare idag, och köra lite överkropp såklart.
 
Ja, nu ska jag göra nå kuul hihi. HEJ*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela