When you really love someone

Publicerad 2013-08-22 18:33:41 i Allmänt,

Klockan är efter 18, igen har dagen gått så där skrämmande fort. Vad gör jag av alla dagar?? Ingenting, det som är det hemska. Hjälp mig nån, snälla(!)
 
Är grymt sliten idag, sjuk rättare sagt. Vill inte säga det där ordet, för känns så jobbigt. Ännu mer förkyld än igår, konstig i halsen, tät i näsan och bihålorna och bara allmänt hängig. Imorgon däremot hade jag tänkt vara frisk, för är riktigt taggad på gymmet nu alltså så SNÄÄÄLLA låt mig vara frisk imorgon.
 
Har gjort lite vettigt idag ändå. Cyklade till Ersboda som gick förvånansvärt fort ändå. Köpte galgar, ett till lakan till sängen och massa skolgrejer. Fick dessutom den andra boken jag beställt idag också. Hoppas jag får den 3e imorgon så var allt det löst. Eller en av böckerna hoppas jag att jag kan låna på bibblan, enlig de jag hört med är den inte värd att köpa så ja - jag lyssnar så snällt på dom. 
 
Nu ska jag hitta på nått "kul". HÖÖRS!
Saknar denna lilla tjej och mina fina storasyster också såklart. Hoppas ni kommer och hälsar på snart!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela