Umeå-bo

Publicerad 2013-08-13 09:34:18 i Allmänt,

Sitter just nu och äter frukost i sängen, en tisdag som denna. Lät inte så likt mig men, grejen är att det enda ställe vi har internet på än så länge är faktiskt i sovrummet så jag har inte så mycket till val. Hur som helst bor jag äntligen i Umeå nu, längtar bara till Albin flyttar ner också - då är allt som fulländat.
Hur känns det då?
Ja det känns än så länge riktigt bra, tror inte riktigt jag insett att jag bor här nu men, det kommer väl. Är mest fokuserad på att träna och att vi far till prag ikväll(eller till arlanda med nattåget ikväll sen från arlanda till riga, riga till prag imorgon).
 
Ska nu äta klart frukosten, byta om lite och packa lite mer kanske, sen blir det att fara iväg en sväng till Iksu och träna en sista gång innan vi beger oss till utlandet då, för att spela massor med innebandy och ha himla kul hade jag tänkt! Ha det så bra "här hemma" eller vart ni nu befinner er(de flesta i Skellefteå säkert) men. LOOOVE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela