sol och fotboll

Publicerad 2013-08-25 20:56:00 i Allmänt,

Känns som den här dagen varit extremt lång, men ändå gått så fort. För övrigt suuuperkul att Albin flyttat ner under helgen!!! Behövde bara säga det nu, åter till saken. Sov ut ganska länga idag, gick upp och åt frukist, sen helt plötsligt blev det så att jag följde till Lövånger och såg fotboll. Riktigt bra match faktiskt, och vääldigt bra och skönt väder. Kändes som det var sommar igen. Vill inte tänka på att det är över nu, eller lite bra känns det för då betyder det att innebandyn är igång, men annars: nej tack.
 
Blev så att vi for till Blacke sen och åt middag, och nu är vi hemma i Umeå igen. Hemma i Umeå, känns konstigt att säga men bara att vänja sig. Kul faktiskt.
 
Kollar just nu på när Albin rensar ur kläder och håller på packa upp lite grejer. Skönt att bara få sitta och titta på, för jag har redan gjort bort det jobbiga. Nu hade jag tänkt kika in på hemnet för blev riktigt sugen på att kolla på lägenheter. Men först: en bild på en tröja som Albin hittade i en av klädpåsarna.
gullig tröja, med en gullig ägare. Dock tror jag inte denna får följa med in i nya garderoben, tyvärr...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela