Onsdag och sista riktiga arbetsdagen

Publicerad 2013-08-07 09:42:28 i Allmänt,

Hej hallå! Ligger just nu i sängen, men inte nyvaken. Har hunnit upp och äta frukost, borstat tänderna och tagit på mig linserna. Ska strax dra på mig träningskläderna och gå ner till gymmet. Börjar jobba kl 12.45, är sista riktiga arbetsdagen för imorrn slutar jag redan 11. Jobbar enda till 22.30 idag men kommer nog gå ovanligt fort idag, för vi ska nämligen ut och äta på Los Pepes eftersom jag ska sluta, och de flesta av personalen följer också, trots dom är lediga! Kulikul hihi
 
så imorgon blir det då jobb till 11 sen träffa Sarah en sväng och lunchdejta henne innan jag måste hem och packa ihop de sista grejerna jag har kvar här i Skell för på torsdag smäller det! Kul att börja boendet i umeå med första matchen matchen med nya laget/för säsongen, och att mamma följer med mig(hoppas hon stannar och sover över också hehe)
 
nä nu ska jag ta tag i det här och byta om och träna lite. Ha det bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela