När du skriker ut mitt namn, jag kommer.

Publicerad 2013-08-29 17:40:46 i Allmänt,

God eftermiddag eller nått sånt. God middag hade kanske passat bättre jag vet inte. Är ju middagstid men jag äter inte så inte riktigt middag än för mig. Aja slut struntprat nu.
 
Har börjat vara hur pigg som helst på morgonen men samtidigt jättejättetrött. Fattar inte hur det går till på samma gång. När albin stiger upp där just före 5, så skulle jag kunna stiga upp också men eftersom det bara är onödigt att jag sitter uppe och ugglar då helt själv så somnar jag såklart om när han farit. Och då när jag somnat, kan jag sova hur länge som helst typ. Som tur är har jag förståndet med mig och sover inte så himla länge i alla fall, men ändå (!?) Steg hur som helst upp vid 9 idag, och det kanske låter som att jag sover så mycket men eftersom vi går och lägger oss rätt tidigt blir det många timmar. Åt frukost(surprise) och sen tog jag min trogna vän cykeln, och cyklade till iksu för att gymma. Efter det har jag hunnit äta lundh(surprise) och städat hela lägenheten. Tog tag i saken och skurade badkaret och så också, får mina il när jag är igång alltså. Fixat lite med kort och ramar också så ska förhoppningsvis få upp lite tavlor efter att Albin kommit hit med soffan etc på fredag. Blir nog kanoners!
 
Sitter egentligen och funderar på vad jag ska göra till middag, är som inte sugen på nått men är hungrig - ilandsprobelm check. Ska i alla fall om en timme ungefär bege mig in väst på stan till en i laget för att sen faktiskt bli upphämtad där av en annan i laget. Efter det beger vi oss till iksu för fotografering och sen står träning på schemat. Är ritkgit taggad, nej inte för forografering utan träningen. Vet egentligen inte varför men är det bara. Kan bero på att vi har träningsmatch på söndag. Nä nu ska jag gå och skriva till Albin att han tar med nå grejer hem från jobbet på fredag så vi kanske kan sätta upp nå tavlor då, medan jag kommer ihåg det. Ha det bääst. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela