Home is wherever I'm with you.

Publicerad 2013-08-21 13:03:06 i Allmänt,

Hej och goddag!
Jag är en sån här jobbig person, som alltid tänker högt vad jag skriver, fast ingen annan är i närheten. Kanske både bra och dåligt att ingen är i närheten. Bra för att ingen hör hur dumt det låter, dåligt för att jag själv börjar fundera hur det riktigt står till med mig själv.
 
Håller för tillfället på att göra lunch, allt är inne i ugnen så är väl klart alldeles strax. Annars hade jag egentligen tänkt gymma så här på morgonen, men vaknade och var jätte sliten och hängig, lite tät i näsan också. Så valde faktiskt att avstå och bara ladda upp inför innebandyträningen ikväll. Tur det bara är början av veckan så finns massor med dagar att ta igen det där! Gick hur som helst och startade 2 tvättmaskiner imorse då jag vaknade, behövdes verkligen efter pragresan. Allt luktar hemskt, innebandy+svettas+varmt land är inte det mysigaste, men himla kul har jag haft. Både på och utanför innebandyplanen så det här känns JÄTTEBRA nu!! Hur taggad som helst på träningar, scandic, träningsmatch och sen när serien ÄÄÄNTLIGEN drar igång.
 
Annars då? Ja skolan börjar snart. Känns lite skrämmande. Man frågar sig själv: kommer jag klara det här, hur mycket kommer jag måste plugga, hur ska jag klara alla tentor, hur är klassen, hur är det att gå på universitet, böcker, bibliotek, hur gör man allt???? osvosv. Så mycket nytt som man inte vet nånting om, men så är det ju för alla när man börjar och de flesta lyckas klara det - and i will be like them. Har hunnit prata lite med några som håller på/har pluggat klart sjukgymnast, och fått tips och så, känns lite bättre efter det så ett jättetack till er. Även hunnit kolla igenom litteraturlistan för första kursen och börjar spana om böcker, och faktiskt lyckats bättre än väntat. 
 
Nä nu måste jag nog springa in till köket och ta ut maten ur ugnen, kanske skulle gjort det för ett tag sen redan. Ska försöka återkomma om inte alltför länge. Ska försöka hålla det jag sagt, att nu när jag flyttat till Umeå ska jag bli bättre på det här med bloggen. Ha det bäst*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela