"hemma" i skell

Publicerad 2013-08-27 20:37:40 i Allmänt,

Ja, vad är hemma? Umeå känns faktiskt som hemma nu, men säger ändå att jag ska hem till Skellefteå. Är hur som helst i Skellefteå nu. Sitter hos mamma nu, ätit middag och umgåtts med liza, olivia, jocke och alla som bor här + Albin en stund. 
 
Blev en tidigt morgon, for redan just efter 06.00 imorse från Umeå, och sen jag kom hit har jag hunnit gymma, ätit lunch och umgåtts med madde, lagat middag åt familjen och umgåtts lite mer. Mycket umgås men det gillas. Skolan och säsongen drar ju igång på riktigt snart så bara att passa på. 
 
Är himla trött nu iaf, ska försöka vara social och umågs med Liza och mamma en stund till i alla fall, sen sova. Sova utan Albin, lät inge kul alls... Imorgon innan det bär av till Umeå igen får jag träffa Sarah och Linnea en stund. Får se om jag far en sväng förbi gymmet också, kan bli så. Nä nu svider ögonen av dataskärmen. HEJJJ*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela