äntligen få prata med min fina barndomsvän!

Publicerad 2013-08-26 16:46:20 i Allmänt,

Sitter och skypar med Sanna just nu, från Hong Kong. Och ja, jag kan skriva och prata samtidigt, men kan inte garantera att skrivningen blir så bra. Är såå kul att få prata med vännen min!!! Saknat henne så grymt mycket. När man är så långt ifrån varandra uppskattar man verkligen att bara få PRATA med varandra, och att internet fungerar. Måste fara till Göreborg nån gång efter jul och hälsa på henne, MÅSTEMÅSTEMÅSTE! 
 
Ska börja avsluta samtalet snart, sen ska jag cykla iväg till innebandyträningen. Mycket cyklande blir det här i Umeå. Först 14 km fram och tillbaka till gymmet, sen nu 8 km fram och tillbaka till träningen. Tur det inte är snö ute, så än så länge går det bra. Och snart öppnar 24/7 i Umeå också, då blir det inte lika långt till gymmet heller. hihi blir bra. Nu ska jag skynda mig och paacka ihop mina grejer och skynda mig iväg. Ha det*
bild från Prag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela