tisdag den 9/4 -13

Publicerad 2013-04-09 11:16:01 i Allmänt,

Hej och goddag.
Idag mår jag lite sådär. Känner mig väldigt sliten och mår halverst illa. Magen var inte riktigt glad på mig imorse när jag tryckte i den 2 mackor iaf och det är inte likt mig. JAG+MAT=SANT i vanliga fall juu ;)
 
Sov faktiskt hos mamma inatt. Var där hela gårkvällen och fick mitt hår slingat osv. Trivs extremt bra hemma hos mamma alltså, fast jag aldrig bott där. Så känns faktiskt jättebra att jag ska flytta hem snart. Har bestämt mig för att flytta hem från 1 maj och bo hemma över sommaren eftersom jag flyttar till Umeå till hösten, och vi har ett inflyttningsdatum på 1 juli fast om vi har tur blir det inte förrän 1 augusti. Ska ringa hon som bor där nu när det är 100% godkänt och klart att vi får lägenheten(väntar bara på kreditkollen nu).
 
Så imorse efter jag fått i mig två mackor med köttbullar och rödbetssallad så gick jag till mamma och pers garage och hämtade massa kartonger. Balanserade kartongerna som blev en hög stapel ca 1,5 m ovanför mitt huvud hem till mig då och nu har jag faktiskt börjat packa ihop litegrann. Som vanligt vill jag göra klart allt direkt när jag vet att det måste göras någon gång ändå. Får dock sansa mig och inte packa ihop allt, måste ju kunna leva här ett tag till iaf.
 
Nä nu ska jag fortsätta med mitt packande, är rätt kul faktiskt. 
Ha det*

Kommentarer

Postat av: Mamsen

Publicerad 2013-04-10 05:14:56

Roligt att du trivs, så mysigt att ha dig hemma :) Duktig du är med packandet i lådor och glöm int att sköta om dig och magen, Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela