sliten

Publicerad 2013-04-15 21:53:21 i Allmänt,

Vaknade imorse med ett leende på läpparna. Steg upp i ganska god tid och hann se lite tv på morgonen före jag cyklade iväg till jobbet. Efter jobbet for jag på gymmet och körde igenom ett överkroppspass trots illamående men skippade magövningarna så hade tänkt göra det hemma nu ikväll men jag är så grymt sliten att det inte är sant. Vad händer??? Ont i magen, svettas/fryser osv... ligger faktiskt redan i sängen nu och ska försöka sova. Behövs nog för imorrn hade jag tänkt göra massor. Träna + göra mina missade magövningar före 9. Kl 9 edda för att leka lite med boll och klubba. Möte med chefen, jobb några timmar sen ska man väl se hockey. Blir nog bra. 
 
Nä är nog bäst jag sover nu. Sov gott mina vänner* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela