övertaggad

Publicerad 2013-04-23 13:46:56 i Allmänt,

Hej! 
Just nu är jag huur glad som helst. Har börjat packa till på torsdag och ser fram emot ledighet och värme huur mycket som helst nu!
 
Igår när jag gick av natten på jobbet blev det bara en snabbis hem för att packa och sedan iväg till Umeå. Där lämnade jag in det påskrivna hyresavtalet, åt middag med storebror,  Sofie och hennes syster. Efter det blev det möte med nya laget - känns jättebra och är grymt taggad. Var i skellefteå vid tolv och var inte det minsta pigg då... 
 
nu ska jag he mig ut och springa och hoppas att mina ben håller någorlunda tyst under tiden iaf. Annars idag blir det gymmet, fortsätta packa och sen lite jobb ikväll.
 
Ha det bäst*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela