Magnetröntgen

Publicerad 2013-04-10 10:28:41 i Allmänt,

Godmorgon!
Nog för att jag har varit uppe sen kl 6.30 imorse då Albin behövde stiga upp för att fara till jobbet. Är faktiskt kvar i Lövånger än. Har hunnit träna lite såhär på morgonen så då var 1 av 2 pass för dagen avklarat och känns riktigt skönt ute i solen idag, kan det vara så att sommaren är påväg ändå (!!?) Ska strax göra mig klar för att fara iväg till Umeå. Har till och med bil för fick låna min snälla psppas bil igår. Ska nämligen på magnetröntgen på en privat klinik som ligger en bit utanför stan, och med mitt lokalsinne finns det nästan ingen chans att jag skulle hitta om jag gick. Hoppas verkligen det går fort efter röntgen med bilderna osv och att jag snart får komma på tryckmätningen för vaderna så dom gör nått åt min kompartment syndrom så mina ben börjar fungera igen. Grymt frustrerande(!!!!) för en som mig som är van att kunna springa i princip varje dag...
 
Nä nu är det väl bäst att göra sig klar, hade tänkt hinna gå lite på stan före och fixa lite grejer när jag lika är där.
Ha en fin dag i solen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela