less på allt sökande

Publicerad 2013-04-16 15:06:38 i Allmänt,

Somnade med ont i magen, vaknade flera gånger inatt med ont i magen, och vaknade med ont i magen. Bra natt och bra start på dagen med andra ord...
 
Tog mig iväg och fick känna lite på klubban och det var då tur det. Ska försöka he mig ut och träna om en stund bara mitt magont släpper litegrann iaf så jag inte avlider.
 
Just nu så vill jag mest av allt att boendet i Umeå ska bli klart bara. Trodde allt var fixat inför första terminen men nu vet jag ingenting längre.. och så bra som jag är på att stressa upp mig så ja, kan inte säga att jag är världens lugnaste person just nu. Fyyyy vad jobbigt det känns, allvarligt. Det löser sig tillslut - jo jag vet, men jag vill bara ha det klart nuuuu. Ojojoj. hemskt. nu ska jag sluta sitta här och klaga.
 
hejdå
innebandy är kul iaf. väldigt kul. bild från säsongen 2011/2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela