Hola, qué tal?

Publicerad 2013-04-08 16:49:00 i Allmänt,

Hejhej! Nu ska vi se om jag kan lyckas börja blogga igen, skulle vara kul iaf. Är ju bra att få skriva av sig lite då och då, och jag har ju rätt mycket tankar i mitt huvud i vanliga så det ska väl inte vara nå problem för mig att skriva något egentligen. Bara det att jag ska komma på att skriva, för minnet är ju inte min bästa vän alltid - but we give it a try helt enkelt! Har fixat och lagt in en header nu, helt själv men hjälp aveå nån hemsida så är rätt nöjd. hehe header på paint - jätteproffsigt julia men kul att du är nöjd. Tänkte främst börja skriva nu eftersom jag flyttar till Umeå till hösten och massa nytt händer, så kan ju vara kul för dom som bryr sig att följa mig lite via bloggen, och för min skull då. Skriva av sig är hälsosamt. Får väl börja berätta att jag startat ny blogg nu då så får jag slänga in ett inlägg snart igen om vad som händer och sker, kommer absolut inte vara jätteintressant jämt men dom som väljer att läsa, läs. Ni andra, ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Madde :)

Publicerad 2013-04-08 17:22:21

Jag ska läsa den varje dag hihi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela