fredag

Publicerad 2013-04-12 10:04:07 i Allmänt,

Godmorgon. 
Jobb till 16.15 idag sen gymmet och efter det mat och färga håret hos mamma. Bra dag! Faktiskt ledig lördag men sen jobbar jag söndag till torsdag vad jag vet nu iaf. Skönt att veta så mycket jobb i förväg fast jag bara är vikarie, ibland ska man ju ha tur också. Föredrar dock att gå på schema, har ju varit bortskämd med schema för att jobba inom vården alltså! Men jag klagar inte. + att jag bara jobbar 1 kväll på 7 jobbpass (!!!)
Längtar till tusen till sm finalerna på lördag. DALEN, iksu och såklart lite hockey och skellefteå dåå.(BAra för att innebandy är bättre)
 
taggar utlandet, sommar, umeå och förändring nu alltså. Ser så mycket fram emot allt som ska hända nu. Kommer bli såå bra. 
Ha det*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela