Alanya> > teambuilding i Umeå

Publicerad 2013-04-25 00:34:14 i Allmänt,

Godkväll och ska strax säga godnatt. Tänkte gå och lägga mig tidigt och sova mycket inatt men vi ser ju hur det gick med det - 00.26.
 
Idag har jag hunnit jobba,  kört ett pass på 24/7, jobbat lite till och sen flyttstädat. Skönt att allt med lägenheten är helt klart nu! Hunnit med lite packning och fyllt i en svår enkät till nya laget också, därför jag inte redan sover nu...
 
Far som sagt till Alanya imorgon med Albin och kommer hem nästa torsdag (2/5) och vi landar i umeå kl 19.30. Den 3-4/5 ska jag vara i umeå igen för teambuilding med laget så blir alltså bara hem och packa om och tillbaka igen.
Får se om jag hinner med ett inlägg imorrn, ska hinna köra dubbla träningar före jag far var tanken så ser inte så ljust ut. Men annars får ni ha det så bra här i sverige så hörs vi när vi hörs helt enkelt.  Ha det suuper ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela